Huisstijl voor Seamair Media

Huisstijl voor Mediabedrijf Semair
Seamair is het bedrijf van Belinda Kerkhove. Belinda zet bedrijven en organisaties op een persoonlijke manier in de schijnwerpers. Ze doet dat als dagvoorzitter, podcast- en webinar host en als presentator/interviewer. Omdat de rol van haar doelgroep (financieel professionals) minder administratief en steeds meer adviserend aan het worden is, is het nodig dat deze professionals zichzelf laten zien. Belinda helpt daarbij. 

Belinda biedt ook 2 andere diensten aan: Learning &  Development en Reisbegeleiding. Ook hierbij begeleid zij dus groepen.

Belinda is al heel lang gefascineerd door Ierland. Ze is er vaak, een deel van haar familie woont daar. Het was dus voor haar vanzelfsprekend dat haar bedrijfsnaam iets Iers moest hebben. In overleg met ons koos zij voor de naam Seamair (Oud-Iers voor Shamrock, het nationale symbool van Ierland, het klavertje 3). Wij dachten mee over haar pay-off. Dat werd uiteindelijk ‘krachtig voor de groep’. We ontwierpen een stijlvol, strak en toch sierlijk logobeeld, met de ‘S’ subtiel uitgespaard uit de 3 bladvormen. Elke bladvorm staat voor 1 van haar 3 takken van sport: Media, Learning & Development en Reisbegeleiding. 

We ontwierpen oa een logo, visitekaartje, social media profielpagina en de website, die we ook voor haar bouwden.

Logo voor Seamair

ZEEVONK GRAFISCH ONTWERP | FOTOGRAFIE +31 6 410 538 96 |  INFO@STUDIOZEEVONK.NL